vindruvor

har nyss duschat och fixat allting eftersom vi ska till simhallen imorgon med skolan.
kul? nej haha.
varit med saga idag, skulle egentligen va med elin men hon orkade inte komma till skäggetorp
jag och saga gör det vi alltid brukar göra, allt & ingenting.
älskar dig bästavän, vad är jag utan dig? ingenting!
sitter och äter vindruvor och laddar ner en film, tur att det går fort.
blev röksugen nu med, men sitter ju i morgonrock så orkar inte klä på mig bara för att gå ut i det här depressvädret.
ska snart slänga mig i min nybäddade säng och bara mysa med mina kuddar.
längtar tills jag ska göra om mitt rum, och ska förresten beställa kläder från hmkatalogen, passa på när mamma betalar, nice behöver nya saker!
hejdå


snygg bild tagen för någon dag sen, sholahopp sholahejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0